11 juni 2013



Godmorgon!
Skuttade upp extra tidigt idag, vaknade vid 12.00 och kände mig färdigsoven. Har ett par dagar ledigt nu så det är bra att ställa tillbaka rytmen.
Nattens jobb var så behagligt. Dom flesta valde att sova och faktiskt en del samtidigt också.
Jobbade med A-G och hon är tryggheten själv, lugn och sansad. Sånt smittar av sig, och detta lugn sprider sig över hela bygget.
Sen förstås beror det också på vilka som jobbat kvällen. Det märks snart. Men i går var det ett gäng lugna proffsiga själar på båda avdelningarna som skapade ro och stillhet, som alltså höll i sig hela natten.
Vilket svammel, tror ni hajar vad jag menar.

Vad händer idag då? Först borde jag kanske få i mig lite mer i magen. Har än så länge bara kommit till kaffet.
Senare klockan 16.45 åker jag till Carlos i Norrboda för lite goseligos. Emilie har visning och sen träning och pappa Jogge personalmöte.
Tror jag ta med mig middagen dit och dinerar. Ska slänga ihop en caesarsallad till mig och Erika.
Rudolf fick den äran att se VM-kvalmatchen Sverige-Färöarna på Friends från BLT-logen.
Han fick faktiskt två biljetter men jag avböjde eftersom jag hellre umgås med Carlos än med Zlatan ikväll..
Blir fler tillfällen att se landslaget och TV´n får duga bra.
Hoppas verkligen bara att Sverige vinner, helst med en massa mål. Annars kan VM-drömmarna grusas redan ikväll.......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar