21 juni 2013

Fin stång och bra grejer

När jag kom till jobbet i kväll blev jag mäkta imponerad av våran midsommarstång, kolla vad fin. 
Ägget i bakgrunden inte direkt lika fint.......
Bra jobbat alla ni som fixat den idag!  Kommer bli ett fint firande i morgon för dom boende.

Åkte förbi Anne  innan jag landade på jobbet. Hon var nyss hemkommen från Gekås och hade en kasse fylld med grejer till mig! Bara bra att ha saker, såklart. Annat finns inte på Gekås.
Ett rosa jättefint och smart fodral till Ipaden, skärmskydd också, trosor med Frallor på, plåster på rulle och sen ett kul Iphoneskal. Det passar mig perfekt! "Jag kom, jag såg, jag fyndade!" Bra slogan när det gäller Gekås. 
Allt billigt, hela påsen kostade MED innehåll 274:-!  Tack snälla Anne för allt du tog dig tid att handla. Nu slipper min lilla groda ligga invirad i kökshanddukar.

Hoppas på en lugn natt, än så länge är det stiltje och jag har roat mig med lite städning, tvättning och skitprat med Kalle Kollega. Bra kille!

Heippa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar