27 juni 2013

Torsdag hela dagen

Jag är bra på mycket men att sova skulle nog ge mig åtminstone en pallplacering vid ett mästerskap. 
Vaknade 9.42 idag! Helt otroligt men väldigt skönt, nu borde jag vara utvilad för att ta tag i dagen som det brukar heta.
Har lite att pyssla med idag så det är bara att sätta fart helst raketfart.

Detta ska jag roa mig med idag:
Peta i mig frukost, duscha, bädda, dra igång diskmaskinen, försöka få fason på håret med fönen, gosa med Gustav, utfodra grannkatten, åka till Willys, hem från Willys, packa upp, dricka kaffe, åka till XL Zoo och köpa favorittuggben till Carlos, vidare till Mäklarhuset och kidnappa Carlos, hem med honom, pussa och busa, laga mat, morsa på gubben, sen kommer nog Emilie, prata med henne, pussa adjö till Carlos, soffläge och till sist sova i sängen!

Ja, vad säger ni? Ingen lat dag för mig va? 
Dags att köra igång.....wroooooooooooaaaaaaaaaaaaaam, gasen i botten!

Heippa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar