7 juni 2013

Puh! Snart plattan i mattan och hem över nejden. Känner mig trött och lite lätt sliten.
Natten har varit underhållande.

Ska slänga ihop en smörgåstårta i raketfart innan jag knoppar.
Festligheter väntas mot kvällningen. Rusdrycker finns att tillgå....untz untz!

Senare idag är det hög tid att börja öva på att vinka vackert och vifta med svenska flaggan.
I morrn är det bröllopsyra i stan och jag tar med mig den sanne royalisten Ingrid för att bevittna glädjen. Fast jag har sagt till henne att vi mest ska dricka vin...

Missade ju Victorias och Daniels bröllop 2010, dom var bara tvungna att gifta sig exakt samma dag som jag hade storslagen fest härhemma.
Tycker faktiskt Kungen kunde tänkt på det....man fyller bara 50 en gång i livet.
Ser ut att bli en solig och varm dag idag med, jag klagar inte.
Komnångångdådagpersonalen!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar