26 juni 2013

Ledig med fjång!



Lite halvt seg och med enormt kaffesug vaknade jag upp efter nästan 8 timmars god sömn.
Gustav valde idag att sova sked med mig i alla 8 timmarna! Så det blev lite varmt ett tag där. Tänk att han har hela jättesängen att sova i men väljer såklart att ligga tätt tätt intill mig.
 Ledig tills söndag nu, en enkelnatt som "förstör" min långledighet. Efter den här nattens gatlopp så känns en långledighet mer än väl befogat.
Hade ont i fötter och ben när jag kom hem i morse, skulle varit kul att haft stegräknaren på sig i natt.
Skulle varit ännu roligare och sätta en stegräknare på en annan på avdelningen......

Nu väntar som sagt lata dagar igen ska bara ägna mig åt det jag är bäst på slöa, slappa och reta upp folk!
I morgon ska jag nog åka till Mäklarhuset i Kallhäll och kidnappa Carlos, tror han längtar efter sin mormor lite.
Ömsesidigt förstås, jag längtar varje sekund efter lillfisen. Han är underbar!

Nu dags för projektet "koka potatis", sillmiddag på ingång.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar