7 juni 2013



Godkväll!
Här har ni mig igen, jag ber så ödmjukast om ursäkt för sen ankomst. Har helt enkelt inte hunnit med att använda datorn idag.
Mestadels av dagen har jag sovit, slöat och umgåtts med min lilla rara familj.
Har precis tittat klart på VM-kvalmatchen mot Österrike och det var ju inte direkt någon rolig historia. Mestadels av matchen så satt alla i soffan djupt nersjunkna i sina Iphones och Ipads istället, alla utom Carlos. Han har ingen telefon ännu. Och tror inte att han kommer behöva någon heller för den delen.

Idag kom Jogge hem från Italien. Vi blev glada som laxar på grönbete och ställde till med kalas! Smörgåstårta, Martini Asti, vin och öl. Emilie hade bakat en snuskigt god chokladtårta med bl.a hallongrädde i. Innehöll väl en 450 PP eller nåt liknande.
Den lille rare italienske pojken hade som alltid köpt med sig massor med italienska delikatesser. Vi har i kväll frossat i olika korvar och ostar, ojojojo vad gott!
Slänger in alla bilder på en och samma gång, hullerombuller, se och njut, rulla och skjut!

 En trevlig liten skapelse a´la Ewa. Fast Emilie är delaktig i skagenröran på understa lagret.
 Kanske inte den snyggaste men garanterat den godaste
 Carlos överlycklig att återse pappa!
 Mor och dotter!
 Rudolf, dagen till ära klädd i rutig Dressmannskjorta vill som vanligt
aldrig vara med på bild, torrboll!
 God avlång tårta som egentligen skulle vara rund. Smaken var magisk och det blev massor över!
 Min lilla snuttefis!
 Sover hos mamma.
 Lite Tv-snacks direktuppackade från Jogges resväska, oj vad gott!
Carlos var sugen på lite salsiccia, den goda italienska korven.

Efter matchen tog lilla söta familjen en taxi hem till Norrboda, 
Carlos fick stolt som en tupp sitta i knät i den gula 020-taxin.
 Nu ska jag röja lite disk och sen sova. Måste vara pigg och fräsch inför bröllopet imorgon.
Ooops, kom på att jag glömt att öva mig på att vinka vackert.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar