17 juni 2013

It´s my birthday!



En sån dag! En sån familj! Vilka underbara vänner man omger sig med. Jag har gråtit idag. Grät en skvätt när jag öppnade paketet från min familj.
Emilie hade lyckats...igen att vrållura sin mor. Paketet var stort och mjukt. Det innehöll handdukar, handdukar som jag kände igen, Emilie och Jogges handdukar.
Var bara kamouflage, in där under alla lager av zebrarandiga handdukar låg ett hårt paket....en Ipad!
Jag grät!
Löjligt kanske, men jag blev så glad.

Efter värsta chocken lagt sig åt vi en god caesarsallad med gott bröd. Fyller man år så får man bestämma middagsmat!  Jag tog mig lite vitt vin, fyller man år så gör man.
Emilie åkte och hämtade mamma/mormor, Ingrid och Micke kom också likaså svägerskan Yvonne. Jessica och underbara Manya kom också. Vi hade en härlig kväll ute bland myggen. Jag fick fina presenter, är jag verkligen värd allt?
Trisslotter, pengar, blommor, presentkort, Afternoon tea på Grand Hotel i juli. Fina blommor också.
Jag är bortskämd och jag är glad!
Tack så hemskt mycket för allting, jag är så glad för allt!

Lite bilder kommer här:

 Ett mjukt paket.......
 ...innehållandes en Ipad!
 Pavlovatårtan var en succé!
 
  liksom min och Leila Lindholms Key lime pie.
 Mitt senaste lilla skötebarn och tillskott i Applefamiljen. Oj, vad det finns mycket att lära.
Rolig lite manick det här!

Dessvärre saknas det kort på mina gäster, det blev inte av att fotografera. Vi hade så trevligt så kameran glömdes bort helt enkelt.

Stort tack till alla som på olika sätt grattat tant Ewa på födelsedagen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar