28 juni 2013

Långa benet före.....


Hej på er fredagsdrönare! Jag är redan klar med alla mina måsten och klockan är bara 14.00.
Vet ni vad jag handlade när jag var på Willys nyss med morsan, jo, lite goda ostar och ett packe med kex. Blev så sjukt sugen på lite romantik i form av ost, kex och vin tillsammans med min vapendragare sen urminnes tider.
Frågan är bara....kommer han hålla sig vaken?  Tveksamt, men annars har jag inga som helst problem att mumsa själv. Fast det var det där med propointsen......äsch. Sommar nu och jag tar det inte fullt lika allvarligt. Tar nya tag i höst och huvudsaken är att jag inte går upp mina tappade kilon och det vet jag att jag inte kommer göra. Äta med måtta (vem fasen det nu är...måtta?) och röra på sig, då funkar det!

Annars så går jag mest och väntar på att Erika ska komma hem från sin husbilssemester. Ska bli kul att få höra lite om resan. 
Tror jag tar lite vila nu, blev plötsligt lite trött.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar