10 mars 2010

Bästa arbetskamraterna!

Jag glömde berätta något viktigt!
I går kväll på jobbet var vi tvungna att "rodda" om lite. Magnus och jag skulle från början jobba i det friska huset och Mia i diarré och spyhuset.
Det var även en extra insatt på den totalisolerade avdelningen.
Så någon av Magnus eller jag var tvungen att jobba med Mia i det sjuka huset.
Men som den gentleman han är så gick Mangeboy frivilligt över.
Eftersom citat "Du ska på finalen i Globen i helgen, det får du inte missa!"
Så då fick jag och Syster Annica jobba i det friska huset.

Jag har dom bästa arbetskamraterna som finns!

Nu håller vi tummarna att ingen blir sjuk. Men jag tror att det värsta har lagt sej nu bland alla boende.

Tack Magnus och Mia, ni är bäst!

2 kommentarer:

  1. Detvar snällt av Magnus. Nu är du skyldig honom en gengäld, eller??

    SvaraRadera
  2. Det är som jag alltid sagt och tyckt dom är toppen på jobbet allihop!
    Ja även du och jag hihi

    SvaraRadera