25 mars 2010

Live and kicking again!!!




Piggade på mej oroväckande i en expressfart som hette duga på förmiddagen.
Bestämde mej för att skjutsa min Willysprinsessa till arbetet. Jag var även lite nyfiken på hur The Very Big W skulle se ut från insidan.
På bilden ovan ett smygfoto taget från rulltrappan på väg in i butiken.
Men vars är Jimmy då???
Här kommer en utav era absoluta stamkunder från Big W i Bro för att torsdagshandla hos Jimmy?? Ja, han lös med sin frånvaro!
Trodde jag skulle få en VIP-behandling innehållande guidad tur men eventuella provsmakningsstopp.
Men icke, jag fick själv leta reda på lockvarorna.


Jag hittade det jag sökte, bl.a:
  • köttsvans 98:-/kg (oxfilé)
  • köttsvans 49:-/kg (fläskfilé)
  • Turkisk yoghurt 10:-/hink
  • Lavazzakaffebönor!!! Finns inte i Bro!
  • Helgskinka 28:-/kg, blir smaskens till påsk.
Det var iaf en mycket trevlig butik med mycket trevlig personal. Jag handlade på mej lite smått och gott inför helgen.
Åk gärna dit och inspektera själva.

Jag ger den här butiken: 5 rulltrappor av 5 möjliga!

Nämen, om man skulle ta och försöka äta något. Konstigt att man inte är hungrig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar