19 mars 2010

Fredagsmys

Nu är det fredagsmys............
Jag gjorde världens godaste pizza till middag.
Skinka, chorizo, rödlök, paprika,
champinjoner, riven mozzarella trängdes på den tomatsåstäckta utkavlade pizzabotten.

Vi åt av hjärtats lust och sköljde ner läckerbiten med lättmjölk till mej och Erika och en öl till Farbror Rolf.

Efter den kulinariska middagen så for Erika iväg till vänner lite närmare huvudstaden för fortsatt fredagsmys med tjejkompisarna.

Rolf, jag och våran gemensamma lurviga bebis kraschlandade i soffan för soffhäng, kaffedrickning, hak-klining samt TV-tittande.
Om någon undrar så var det Gustavs haka jag kliade och inte makens.

Jag är glad och nöjd att Willy åkte ur Lets Dance. Hur fasen skulle det sett ut om han hade gått till final och slagit ut någon av Mattias eller Claudia som är grymt duktiga?!

Tur att svenska folket röstade rätt för en gångs skull. Till och med undertecknad röstade två gånger på Mattias.

Nu sitter jag här och väntar på att Erika ska komma hem så vi kan mysa lite.
Sen blir det nog tidigt sänggående för oss båda. Rolf har redan lagt sej.
Kom precis på att jag saknar mina öronproppar...måste in och leta under sängen ifall dom sprungit dit.
Annars klara jag inte att sova bredvid mitt frustande, stånkande lokomotiv.

Godnatt mina vänner vi får se om det blir något bloggande imorgon.

1 kommentar:

  1. Såklart att det blir bloggande även på en lördag, eller?

    SvaraRadera