24 mars 2010

Godmorgon alla glada!

Här kommer då tisdagens första livstecknen från er vinterkräksjuke bloggvän!
Natten förflöt under mycket bra förhållande. Har sovit, sovit och sovit. Har varken blivit väckt av X2000 tåg eller kissnödiga katter.
Vaknade i morse strax efter 7.00, herregud! Och det mest fantastiska av allt....jag hade fortfarande öronpropparna i öronen!
Guldstjärna Ewa!

Kände mej pigg och fräsch och tänkte: Nu är jag frisk!
Men nu när jag varit vaken och uppe ett tag så känner jag mej inte så himla pigg. Har ont i magen och huvudvärk och inte ett dugg sugen på frukost.

Härlig bantning det här!!!!
Hoppas det håller i sej länge.......kanske man går ner en 20-30 kg.
Ska väl ändå försöka dricka lite, en kopp the ska jag prova om magen vill ha.

Så det blir ytterligare en tråkdag i soffan. Kollade tv-tablån och det är inga bra filmer idag bara samma gamla skit som alltid visas.
Får väl dra ut våran dvd-låda och se om man hittar några gamla godingar. Torsk på Tallin är ju alltid sevärd och det var ett tag sen jag såg den.

Men det värsta är att våran dvd-spelare från 1800 kallt är något lätt defekt. Ibland är alla gröna i ansiktet, ibland blåa för att senare bli röda.
Lite lätt irriterande.....

Herregud, vilka I-landsproblem man har?!

Hoppas ni har det bra och är friska.
(och att avföringen är fast och fin och inga uppkastningar är på G)


Hoppalong Cassidy

1 kommentar:

  1. Ta det lugnt med maten bara och vila mycket, drick mycket the så går det nog bra. Men det kommer nog att ta några dagar.

    SvaraRadera