18 mars 2010

Inte någe.....

Hej på er!
Kan berätta att det inte hänt ett dugg spännande idag. Lille Rolf kom hem på prick slaget 17.00 och vi åt en mycket spännande Felix oxpyttipanna.
Jag stekte goda ägg till och serverade med Önos skivade rödbetor.
Skönt att laga sådan mat ibland, där man knappast behöver vara stjärnkock för att klara av.
Erika äter på Scandic Hotell Infra City med sin Willyskompisar.

Hände faktiskt en rolig sak i morse på jobbet. När jag skulle gå hem så stod jag och pratade med två av dagpersonalen. Kom in på ålder och hur gamla vi var. Jag sa att jag fyller 50 i sommar.
Då sa den ena lite förvånad (tyckte jag iaf) "Va! Är du 50?"
Ja, det kan man inte tro va? svarade jag glatt.
Men det hon menade var att både hon och den andra också skulle fylla 50 i år, vi var alltså jämngamla.
Fast jag tycker dom ser mycket äldre ut en mej!

Jag har faktiskt gjort något spännande idag. På SBAB kan man få sitt hus värderat. Jag testade och skrev i all fakta dom behövde. Och för en stund sen kom svaret. Pettssonska Palatset är värderat till.......håll i er: 3 150 000!
Sa till maken att nu säljer vi och flyttar till värmen!
Han muttrade lite som svar, tror han menade nej!

Nu ska jag strax bege mej för ytterligare en natt i vinterkräksjukans tecken. Nej, jag hoppas verkligen det var falsk alarm i morse.

Ha en härlig kväll!

Jag vill passa på att gratulera en av mina trognaste läsare som fyller år i dag!

GRATTIS Lindah!
Hoppas du får en fin kväll och att grabbarna sover hela natten!!!
Kram

4 kommentarer:

  1. Hej hopp gu--i sn-pp!
    Hoppas att du får en bra natt på arbetet, utan någon kräksjuka! KRAM

    SvaraRadera
  2. WOW!! Då bor du ju ett verkligt palats värt en massa pengar.

    SvaraRadera
  3. NI SÄLJER INTE!!!!!!!!

    SvaraRadera