18 mars 2010

Vaken

I morse när jag kom hem från jobbet så var det bums i säng!
Detta beroende på att jag var trött som fasen. Så det blev bestämda steg mot sängen utan att passera GÅ!
Gustav verkade gilla mitt beslut att sova på direkten han landade nämligen före mej i sängen, men det var nog målfoto på det.
Annars i natt så hade vi det jättelugnt och behagligt Pia och jag i 4-huset. Tyvärr så tror jag att den bejublande vinterkräksjukan är på intåg i huset.
Så det blir med spänning jag intar huset ikväll eventuellt med stridsmundering på!

Jag och Prinsen sov iaf som alltid väldigt gott. Jag vaknade av att han spann högt cirka 5 cm från mej.
Nu har jag ätit frukost och landat i soffan. Jag har absolut ingenting på "Att göra listan" idag.
Känns skönt, ska bara ligga här och zappa på tv´n och kanske slumra till igen.

Erika ha en lång dag i dag på The Very Big W. Första arbete och sen direkt till Infra City för middag, underhållning och överraskning!
Överraskning?! Det låter spännande.

Märker ni att jag idag inte har ett dugg vettigt att skriva utan bara svamlar runt om allt och inget.

Lovar att delge er eventuella spännande händelser om det råkar hända något. Tror iofs att chansen är ganska lite en sådan här dag. Men man ska aldrig säga aldrig!

2 kommentarer:

  1. Vad gör du vaken kl 14 om du ska jobba en natt till? Skäms på dig. :-)

    SvaraRadera
  2. Ta det bara lugnt du och slappa i soffan. Det är så skönt.

    SvaraRadera