9 mars 2010

Hejsan

Jag är vaken nu! Vaknade av att Emilie släppte i Gustav i sovrummet och han hoppade upp och la sej hos mej. Vi somnade om och vaknade inte förräns vid 13.30.

Gick upp och hittade en lapp på bordet där det stod:

"Vi har rymt"
MVH/dina barn

Misstänkte att dom inte var så himlans långt borta utan gissade vilt på något köpcentrum.
Tänk så rätt jag hade!

Dom kom hem en stund senare och berättade att dom varit i Kista centrum, otippat!
Nu har vi fikat och sitter med varsin dator vid köksbordet. Ser ut som en riktig datasal enligt Erika.
Jag letar smörgåstårterecept och dom två E:na spelar något slags spel.

Har hittat ett nu som jag tror blir bra, med lax och räkor.

Nu måste jag skriva nota och bege mej till dagens handling på Big W.

Hej på en stund

1 kommentar:

  1. Hmm smörgåstårta med räkor och lax. Vill inte ens tänka på hur gott det kommer att vara. Vattnas redan i munnen på mig bara jag tänker på det.

    SvaraRadera