26 mars 2010

It´s friday

Godmorgon mina vänner
och

Hej Jasmine!!!

Nu undrar ni varför jag just skriver "Hej Jasmine!" men det är för den rara lilla människan skrev ett inlägg till mej på fejjan och efterlyste dagens första inlägg. Stackarn hade tråkigt på jobbet och ville läsa tant Ewas omåttligt populära blogg.

Ja, herregud detta kommer stiga mej åt huvudet. Folk bönar och ber om fler inlägg. Hahaha, ni är roliga ni!

Men nu har jag inte tid med er längre. Erika blev hastigt och lustigt inringd för arbete på Willys- Det saknades tydligen folk och Erika är ju x:a så då blev hon tillfrågad.
Så jag skjutsar henne så Willys slipper gå under innan hon kommer.

Mer sen.........hej då Mino!

2 kommentarer:

  1. Vad bra för Erika. Det blir extrapengar rätt ner i fickan, ha ha.

    SvaraRadera
  2. tack så mycke ewa!!
    de gjorde min dag =)
    kram o krya på dej
    mino

    SvaraRadera