25 mars 2010

Puh....

Godmorgon Folket!

Idag har jag bytt mina Prison Break-inspirerade fångkläder till "vanliga" kläder. Inte för att jag är frisk utan för att jag tyckte dom var i behov av tvätt.
Känner mej fortfarande inte helt hundra. Magen bubblar och värker , och jag mår illa allt emellanåt.
Drack lite the och åt två småmackor till frukost och sen vart det karusell i magen meddetsamma.

Så det blir ytterligare en dag i TV-soffan. TRÅKIGT! är bara förnamnet. TRIST är efternamnet och SOM FAN mellannamnet!

Erika är i full färd med att mumma sej inför dagens jobb. Hade först tänkt skjutsa henne till Rotebro men hon avböjde vänligt men bestämt så då blir det bara till stationen istället.

Gustav och jag har haft pälsvård. Han kom in nyss med pälsen full med små torra typ taggar. Jag hatar såna för det blir tovor direkt på han. Icke bra!
Fattar bara inte vart han har fått dom ifrån. På sommaren brukar han vara en mästare på att ha såna i pälsen men nu....det är massor med snö. Förstår ingenting jag!

Detta var dagens första status från er illamående vän.

Hoppas ni får en bra dag och slipper kräksjukan!

1 kommentar:

  1. Ja du det gäller nog att ha tålamod när det gäller den där kräksjukan. Har hört att för vissa tar det upp till 2 veckor innan man blir av med "ski...".

    SvaraRadera