23 mars 2010

Bläääää.........

Godmorgon!
Har tillbringat natten mer eller mindre hängande över toalettstolen.
På efternatten lyckades jag få behålla cocacola utan att den gjorde en snabb retur som tidigare.
Varför är det så himla gott med cola när man spyr???
Vill göra en förtydling till föregående inlägg.
Jag var inte magsjuk på eftermiddagen utan då hade jag ställt diagnosen magkatarr. Det sved i maggropen, jag hade sura uppstötningar och jag rapade.
Jag kände mej absolut inte sjuk då iaf inte så sjuk att jag skulle vara hemma.
Därför ringde jag inte mej sjuk då.
Men sen som en blixt från klar himmel satte kräkkaskaderna igång strax före 18.30.

Nu är jag så fruktansvärt sugen på Ekströms nyponsoppa! Det blir jag jämt när jag kräks. Tyvärr så har jag ingen soppa hemma och jag ber till gud att någon förbarmar sej över mej!!!

Vet inte om jag orkar dra iväg och handla, även fast jag känner mej bättre. Kommer vara hemma inatt också för säkerhetsskull.

Nu soffan med ett glas cola...mums!

2 kommentarer:

  1. Usch och fy för magsjukan. hoppas du blir frisk fort.

    SvaraRadera
  2. Kan nog vara smart att ta det lite lugnt och vara hemma en natt till. Verkar ju som kräksjukan gärna har en tendens att sätta fart igen när man tror att man är frisk.

    SvaraRadera