30 mars 2010

Var är jag?

Har ni lagt pannorna i djupa veck och kliat er i skallen?
Ni undrar förstås vart jag tagit vägen.....inte?
Men det verkar som det är något fel på blogger.com lider av något fel. Det har inte gått att logga in på bloggen, därav den långa väntan på dagens första inlägg.
Hittade dock en liten genväg till min blogg. Gick in på Emilies och klickade mej vidare därifrån.
Jag är så påhittig!

Min första natt efter mitt sjukdomstillstånd var....JOBBIG. Inte så att det var speciellt mycket att stå i, men den var så lååååååång natten Tog liksom aldrig slut!

Oj, vad jag var trött och jag har sovit som en stock väldigt länge. ända till 14.00. Guldstjärna Ewa!

I natt är det på´t igen, hoppas den natten blir något kortare.

Nu har jag druckit nyponsoppa och ätit två riskakor. Gustav har jag också hunnit gosa med han kom som en kanon från Erikas säng när han hörde att jag äntligen klivit upp.
Mammas lilla Prinsepojk!

Japp, det här får man väl ändå se som världens mest ointresanta inlägg, men men ni känner mej vi det här laget. Ibland händer inget och ibland händer det inget alls och ibland händer det grejer!
Livet är underbart!

1 kommentar:

  1. Det är väl bra att du för en gångs skull har kunnat sova riktigt länge efter en jobbnatt. Du är nog inte helt återställd från kräksjukan ännu, serru!!!

    SvaraRadera