23 mars 2010

Haha!

Just nu fnissar jag åt en kommentar jag fått från min rara kollega Mangeboy.
Han menar att jag ätit dåliga vitpepparkorn eftersom jag blivit sjuk....hahaha!
Nu är fallet så att jag inte har ätit några vitpepparkorn alls sen i onsdags, så därför fick jag ta smällen!
Jag brukar alltid skryta med att jag aldrig blir magsjuk för att jag äter just vitpepparkorn. Men som sagt den här gången åt jag inga för jag trodde faran var över på jobbet.

Annars så är läget stabilt!
Fick då äntligen leverans av min efterlängtade nyponsoppa. Mmmm, det var gott!
Har sovit lite och tittat på en annan svensk gammal film, Pillertrillaren.
Ganska tråkig historia jag tror jag somnade till lite för jag missade slutet.

Maken jobbade över lite och var hemma sent. Han hade gjort en mellanlandning på våran lokala korvmojj.
Erika och han mumsade hamburgare respektive tunnbrödsrulle till middag. Jag var så sugen på pommes så jag fick mej en liten portion, men det var nog inte så himla bra. Det körde runt direkt!

Nu ska jag strax lägga mej, känner mej helt slut trots att jag inte gjort annat än legat i soffan hela dagen.

Tack för alla era uppmuntrande krya på dej hälsningar!

Kul att man är saknad på jobbet, det värmer!

Kram
Men gott var det blandat med nyponsoppa!!!

2 kommentarer:

  1. Ja du, Mange boy! Vitpeppearkorn är det bästa! Kolla på mig, jag har inte blivit sjuk! Kram

    SvaraRadera
  2. Ha Ha lite orutinerat kanske att smaka på pommes när man är magsjuk. Men bra att du känner dig bättre.

    SvaraRadera