26 mars 2010

Enfärgad igen


Så är man schnögg i håret igen!
Ja, iaf enfärgad, nyklippt och dessutom 820:- fattigare.
Var lite kul när jag satt hos frissan. In kommer en utländsk tjej med mycket hår, med betoning på mycket!
Hon ville se ut som Angelina Jolie och undrade om frisören kunde klippa henne så.

När jag gick därifrån höll hon fortfarande på att platta håret utan att ens kommit igenom en bråkdel.
Tog nog tid den där makeovern.

Väl hemma så så gjorde jag faktiskt våffla. Whohoooo, jag har ätit en våffla!
Roffsingen var inte sugen på samma gourmetmat som jag utan stekte sej en 120-grammare hamburgare istället.

Känns okej i magen efter min middagsdebut denna vecka. Tror min vän Svenska Grotonfrun Åsa har rätt i när hon säger att det kan ta upp till två veckor innan man är helt återställd.
Men sjukna om vill jag inte!

Nu så vankas det ett glas nyponsoppa och en riskaka till kvällsfika och Let´s Dance finalen.

Ha en härlig kväll mina vänner.

Ni glömmer väl inte att gå in och rösta på Emilies bikini???

1 kommentar:

  1. Nej jag hoppas verkligen du inte kommer att sjukna om. Du får ta det varligt med maten ett tag framöver.
    Ja då jag har varit inne på Emilies sida och röstat på hennes bikini.

    SvaraRadera