14 mars 2010

Snart jobb!

Så har denna söndag flytit förbi i en slags seg kolaliknade konsistens.
Har inte gjort ett dugg vettigt bara slappat och fikat mest hela dagen.

Tror maken min fick lite vårkänslor frampå eftermiddagen då solen sken. Han skulle då grilla korv. Vi satt ute på trappan och åt korv och drack kall mjölk. Gustav tyckte det var jättemysigt och skuttade runt i glädjedans.
Han längtar till sommaren tror jag så han får klättra i träd och jaga möss och annat skoj.

Har även hunnit med att vila en stund nu på kvällen då resten av familjen fixade till tacomiddagen.
Ska jobba inatt, hade först nästan glömt bort det. Så jag kände att jag var tvungen att vila mej i form litegrann.

Hoppas det blir en lugn och stillsam natt, tror det är Magnus och jag som ska kampera ihop inatt i 4-huset.

Nu ska jag umgås lite med familjen innan det är dags att åka.

Ha en skön söndagkväll!

Heddå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar