10 mars 2010

Hejsan

Jag som alltid brukar skriva ett kort inlägg varje gång jag kommer hem från jobbet!!!
Men icke, men icke idag. Jag var så trött i bilen hem så jag höll på att somna, körda med kalluft brassande ur fläkten hela vägen hem.
Väl hemma blev det hopp i säng per omgående.

Sovit jättegott med Lurventussen liggandes bredvid mej en stund.

Idag måste jag handla en ynka grej jag glömde till smörgåstårtan. Låg och grubbla på att jag visste att jag missat något. Så plötsligt.....fruktcocktail på burk!

Ska också förnya Rolfs 5-veckorstips som går ut. Han har skrivit en kom-i-håh-lapp till mej så rart.

Just det! Maken var ju till S.t Görans sjukhus igår. Han fick träffa en mycket bra läkare som fick en smärre chock när han bara tittade på knät.
Inga problem där inte, blir ett byte av knäleden om ca 1-3 månader.
"Så där kan du inte ha det" var farbror doktorns spontana reaktion samt att han tyckte att han var alldeles för ung för att behöva genomgå detta!
Bra läkare finna alltså, på riktigt!

Rehabilteringen är mellan 2-6 månader!!! Puh, det blir nog jobbigt. Jag som var less när han var hemma 1 vecka senast p.g.a brännande känsla i höger näsborre.

Nej, nu måste jag göra annat som tydligen är viktigare. Mer sen......

1 kommentar:

  1. Vad bra då att de ska hjälpa honom med sitt knä. Det finns hopp alltså. Det kanske är så att de bra läkarna jobbar på kvällarna???

    SvaraRadera