24 mars 2010

Eftermiddagstatus i sjukstugan

Dagen har gått snabbt förbi och tur är väl det när man inte orkar göra något.
Trist, ensamt, tråkigt och allmänt jäkla less är man nu. Har roat mej med att prata med Jessica i telefonen 3 gånger hittills. Hon ska jobba inatt, tydligen har min rara kollega Mia insjuknat i samma sjukdom som jag........stackars dej Mia.
Det är tur vi har dom bästa vikarierna som styr upp när ordinarie personalen inte pallar för lite vinterkräksjuka.
Jakobponken jobbar för mej inatt och Jessica för Mia.

Annars mår jag väl ganska bra.Är väldigt trött och har ont i magen emellanåt. Har inte ätit så mycket. Fick i mej ett glas nyponsoppa och två riskakor utan smör. Är inte direkt sugen på att äta men behöver få i mej något eftersom jag har huvudvärk också. Får skallavärk så fort jag inte äter ordentligt.
Kom på att jag inte druckit kaffe sen i söndags!!!

Har legat i soffan och tittat på Oprah och Extreme homemakeover. Inte ens det var roligt!

Ja, just det...jag har pratat med Emilie också. Hon har tenta idag mellan 14-18. Så nu håller vi tummarna att det går vägen för henne.
Det var visst något jättesvårt ämne, tror det hette Skatterätt.

Jaaaa, så kul har jag det i Pettssonska Palatset en dag som denna.
Hoppas ni har det roligare.

1 kommentar:

  1. I morgon kan du nog äta lite mer fast föda ska du se. En natt med god sömn gör nog gott.

    SvaraRadera