26 mars 2010

Mattias!

Då har man sett finalen av årets Let´s Dance och jag tycker att det var jättebra att Mattias vann. Men självklart var Claudia minst lika bra.
Men jag tror att en anledning till att Mattias vann kan vara att han har kanske lite mer fans i den yngre åldern. Typ småtjejer som har EMD som sina idoler. Dom ringer och messar säkert som galningar och struntar fullkomligt i vem som har utvecklats mest eller dansar bäst!
Men det är Fru Petterssons egen lilla idé sen får ni tro vad ni vill.

Nämnde min teori för maken i soffan men han köpte den inte alls
" Vadddå??? Det är väl inte EMD som tävlar eller???"
Han var tvärsur över att inte Claudia vann!! Herregud, vem bryr sej egentligen??

Blev lite orolig för Gustav ikväll. Helt plötsligt kom jag på att han varit ute i säkert 3 timmar!
Jag ropade och lockade men inte kom han inte. Då började jag bli allvarligt oroad och tankarna satte igång i skallen......han är inlåst, han är påkörd, han är överkörd....etc.

Men vips så blinkade lilla kattringklockan och där stod han sötnöten och ville in! PUH!!!
Mamma kunde andas ut...för den här gången.

Blev en liten krock i TV-tablån ikväll. Skulle gärna velat ha sett Skavlan klockan 21.00 där Ola Salo och The Ark skulle vara med och även framföra en utav sina nya låtar.
Men det blir att kolla upp när reprisen går, för det vill jag inte missa!
Han har tydligen gift sej Olaponken och dessutom väntar dom barn.

Jaha, där gick maken och la sej. Mmm, godnatt med dej då!

Gustav sover redan och jag ska väl snart göra detsamma. Känner mej trött efter dagens ansträngning?!!
Och vad har jag gjort undrar ni säkert. Ja, inte ett piss svarar jag då, men det brukar man bli trött av det med!

Hej då med er mina små vänner!

2 kommentarer:

  1. Men HALLÅ!!!!!
    Måste du göra en redan ledsen, besviken, förstörd, knäckt, arg och TOTALT UPPRÖRD flicka änne värre! Att påminna mig här, på din blogg om att OLA SALO har GIFT sig och DESSUTOM ska bli FATHER OF A SON... Nä, nu går jag och drar något gammalt över mig! Nu räcker det med motgångar för mig... Sorry om jag är negg, men vad ska man göra... är ledsen... KRAM

    SvaraRadera
  2. Lilla Sidenskan, tenk så många fiskar det fins der ute...säker även nån look alike..
    Annars så skulle jag kunne hitta en snygg norsk gutt til deg ..jag skal jo hem en snabbis den her veckan:-).

    SvaraRadera