11 mars 2010

Klart!
























Hej på er!

Idag har det vart full rulle i Pettssonska Palatset. Det har fejats, fixats och donats. Jag är precis klar med garneringen på dom två smörgåstårtorna.
Blev väl så där tycker jag. Hade ingen större inspiration idag.
Men dom duger, huvudsaken är att dom smakar gott.

Det är en med bara fisk i. Tonfisk, krabba och räkor. Det är den med lax uppepå.
Sen den andra är den jag alltid gör när jag nu gör smörgåstårta. Det är skinka blandat med små pickles på ena lagret och fruktcocktail blandat med räkor på det andra.
Den är kanongod!

Nu har Emilie dammsugit och håller på att mumma sig.Vet inte riktigt vad det blir för slags rusning här ikväll. Men det blir nog en typ 15-20 personer iaf.

Mer bilder senare ikväll.

Ha en bra kväll ni med!

3 kommentarer:

  1. Gud så gott det ser ut!!! Nu blev jag jättehungrig...
    Kram Jessica

    SvaraRadera
  2. den där såg riktigt smarrig ut! Tonfisk å allt, he he /MagnuS

    SvaraRadera
  3. Åhh vad gott det ser ut. Smörgåstårtor är en av mina favoriträtter. Om man nu kan kalla det för rätt. Hur som helst. Väldigt gott är det i alla fall.

    SvaraRadera