15 mars 2010

Sovit länge

Jag var så slut efter söndagens nattjobb så jag stupade i säng och fullkomligt struntade i bloggen.
Jag har sovit så tungt och varken hört eller sett något av Emilie eller Gustav. Vilket resulterade i att jag nu har världens huvudvärk.

Idag började Erika sitt nya jobb! Spännande. Hon ska gå en 2 veckors introduktion på Willys i Rotebro.
Blev lite tokigt att hon behöver vara borta från sin skola i två veckor, eftersom hon betalar den själv och skolan är dyr.

Men introduktionen måste hon gå på för att sedan kunna börja arbeta på sin tjänst som extra kassapersonal varannan helg samt någon kväll i veckan.
Ett kanonjobb som hon är mycket glad att hon fick!
Jobb växer inte på träd och kontakter är toppen. Tack J!

Så vi håller tummarna att hon fixar att ta igen det viktiga hon missar i skolan.
Men det är klart att hon gör, det blir kanske lite mycket och stressigt att hinna göra alla fotouppgifter som läraren säger.

Emilie ska åka hem till Malmö i kväll. Känns lite sorgligt för jag vet inte när jag får se henne igen, troligtvis inte förräns i maj då hon ska gå på Lady Gaga konserten.
Idag är hon inne i stán för lite shopping och träff med Sara HS.

Nu ska jag ta en dusch och sedan blir det kaffe för att stilla skallavärken.

Ha en bra måndag mina vänner......igår var ni hela 44 st!!!

Great!

1 kommentar: