17 mars 2010

Godmorgon alla glada!

Så har man vaknat till liv efter en natts sömn med varierande inslag.
Det började med att jag skulle lägga mej tidigt (läs före 24.00), gick faktiskt bra.
Väl i säng så var det bara för att upptäcka att maken bredvid mej snarkade nåt så jävulusiskt så jag höll på att bli galen!
Somnade väl till för att sedan ca en timme senare bli väckt av en annan favoritkille, han var kissnödig och hungrig!
Gustav åt och kilade ut. Tittade till på utetermometern.....9.4 minus!
Tog med mej kattringklockan in i sovrummet och somnade om. En halvtimme senare var det ljud och blink från klockan, tassade upp och öppnade dörren....ingen katt?!
Somnade om igen för att senare gå igenom samma procedur och bingo där satt den lilla kraken och frös och ville in!
Så man kan säga att min sömn blev lite hackig och ostabil. Kanske därför man vaknade med huvudvärk i morse.

Men efter en stadig frukost och telefonprat med Jessica är den som bortblåst.

Idag ska jag ta mej en tur till Bålsta. Erikas linser ska hämtas och så lite kompletteringshandling på Ica.
Annars så har jag inte så mycket mera att tillägga en dag som denna.
Jo, förresten! Min besöksräknare slog rekord igår, 51 unika läsare! Roligt!
Men fortfarande tycker jag det är lite märkligt att antalet läsare sjönk så drastiskt i samband med att jag bytte från easycounter till susnet.
Det är något som inte stämmer...men men jag är mycket glad åt 51 läsare och över 10000 unika sen i juli .

Gå ut i solen nu och njut, det ska inte jag!

1 kommentar:

  1. Det ska inte jag heller. För jag ska jobba idag ja.

    SvaraRadera