31 mars 2010

ooops

Hejsan!
Oj, jag är helt slut. Det är verkligen ingen bra idé att inte sova när man har jobbat natt.
Varför lär man sej aldrig?

Idag skulle jag då skjutsa mamma till Danderyds sjukhus av 1800:e gången. Vad är det för fel på kvinnan då undrar säkert ni och även jag?
Ja, den nöten var svår att knäcka.

Väl hemma klockan 14.00 så la jag mej på ena schäslongen med en filt över mej. Vaknade för en timme sen och höll på att frysa ihjäl!
Som tur var kom Gustav och la sej en stund hos mej och det blev genast varmare.

Annars på jobbet inatt så var det så, himla lugnt. Trodde faktiskt ett tag att larmtelefonerna var trasiga.
Det larmade ingenting!
Iofs mycket härligt men man blir lite lätt oroad.

Nu ska jag köra igång med Uncle Bens gryta och ris.

Mer sen lovar jag er.

Hej från världens tråkigaste bloggare och också jäkligt trött!

1 kommentar:

  1. Ja va sjutton att du aldrig lär dig att du måste sova direkt när du kommer hem från jobbet.

    SvaraRadera