19 mars 2010

Snabbköpskassörskan
































Idag har jag sett den finaste snabbköpskassörskan i hela världen. Och vet ni vad jag hittade henne?
På Big W i Bro! Jag såg henne iofs bara på långt håll då jag inte ville gå fram och visa mej. Men helst hade jag velat ta ett kort på sötisen.
Hon satt där och drog varorna...blipp....blipp....isbergssallad PLU 4061 blipp...gul lök PLU 4666 blipp.......und so weiter.
Hon kommer rabbla PLU-nummer i sömnen i natt tror jag.

När hon stämplat ut så handlade vi fredagsmat. Idag blir det hemgjord pizza med skinka, champinjoner, lök, paprika, chorizo (på Rolfs halva), ost.

Vi köpte även baristamjölk och festade loss på varsin latte i kaffemaskinen när vi kom hem.
Var god se bild.
Det var så gott och jag lyckades briljera som barista även fast det går långt mellan gångerna man gör sej en riktig latte.

Gustav var även med och packade upp varorna, det är en utav hans favoritsyssla och han blev x:a glad när han upptäckte Whiskas kattmatpåsar, en med kaninsmak, en med kycklingsmak och en med laxsmak.

Snart är det dags att byte yrke,från barista till pizzabagare.

Mer senare om jag får bestämma!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar