27 mars 2010

Godnatt

Hejsan på er mitt i natten!

Kvällen har gått i ett rasande tempo. Vi åt den goda pippin med grönsaker och tzatsiki. Jag åt faktiskt litegrann för att sedan lägga mej på soffan med ont i magen.
Men det är en bra början och det går åt rätt håll.

Erika for i väg till Frida i stán ett tag. Och jag passade på att åka och hyra en film på Ica. Det var första gången jag hyrde där men det var plättlätt och framförallt billigt. 19:- för en film tycker jag var nästan som gratis.

Jag var ute efter Bröllopsfotografen men den var uthyrd så jag fick tänka om. Det blev Sommaren med Göran istället.
Den var ganska rolig men inte direkt så man vek sej dubbel av skratt.
Men skönt att kolla på något där man slipper tänka, det är ju inte min starka sida.

Får väl hyra Bröllopsfotografen en annan gång.

Maken höll ut filmen ut sen slocknade han. Då passade jag på att titta på Skavlan i repris. Ola Salo var gäst och han kan man ju lätt vila ögonen på en lördagkväll när mitt förstahandsval gått och lagt sej.

Nu känner jag tröttheten komma smygande, måste sova.

Godnatt med er alla glada!

1 kommentar:

  1. Du är modig du som ger dig på Tsatziki när du precis varit magsjuk, ha ha.

    SvaraRadera