12 mars 2010

Semester!

Godmorgon mina vänner!

Idag är eran favoritbloggare uppe med tuppen, igen......Vaknade faktiskt av mej själv klockan 7.30 och undrade varför inte Gustav väckt mej.
Gick ett varv här nere i tron om att han skulle ligga och sova någonstans, men det gjorde han inte.
När jag tittade ut så satt den lilla ensamma parveln på verandaräcket. Han sprang igen och attackerade matskålen direkt. Tror faktiskt att han höll på att svälta ihjäl, han hade ju varit ute och utan mat sen Rolf gick 5.30!!!

Idag så ska jag återigen åka med mamma till Danderyds sjukhus. Hon har en återbesökstid där klockan 10.45.

Men innan dess så ska vi alla tre sitta här hemma med varsin dator och telefon för att försöka få tag på biljetter till Lady Gagas extraföreställning den 8 maj.
Dom släpps nu klockan 9.00 och Emilie är en mycket het spekulant att roffa åt sej maxantalet på 8 biljetter till henne själv och 7 kompisar.

Hoppas vi lyckas!

Den här helgen är det min jobbarhelg. Men lördagen har jag bytt med världens bästa Mia. Jag ska ju till Globen imorgon!!!
Tog ut en impulssemesterdag inatt också, kände att jag ville vara fräsch och utvilad inför lördagen.

Vi brukar starta vår traditionella schlagerkväll med att leta upp en trevlig restaurang på Söder, äta trerätters. dricka rusdrycker, lösa världsproblem, tippa resultat m.m.
För att senare ta en taxi och glida in vid entre 2 klockan 18.00 när insläppet sker.

Så det gäller att vara med i matchen inga som helst trötthetstecken är OK!
Därav semester!

Nu ska jag brassa frukost sen blir det Ticnet!

Hoppas ni får en trevlig fredag och jag kan meddela er att det SNÖAR här igen!!!

1 kommentar:

  1. Här i Groton snöar det inte kan jag meddela. Har faktiskt även lagt undan vinterjackan.

    SvaraRadera