29 mars 2010

Snart jopp!

Tjohoooo, snart ska jag iväg och jobba! Känns kul att få träffa mina kompisar igen och gamlingarna också för den delen.

Dagens middagstips är ingen nyhet eller liknande. Utan en helt vanlig pasta carbonara. Fast idag tyckte jag fick till den extra god.
Tyvärr kunde jag inte äta så mycket innan magen började göra ont. Men det lilla jag åt med massor med parmesan på smakade utmärkt!

Måste åka lite tidigare idag till jobbet, dels måste jag tanka Kompis (Emilies/Ewas bil) och sen måste jag förbi Minuten och ta ut lite cash.
Cash is king!
Ska bl.a betala Pia på jobbet för anmälan till Vårruset och sen ska min leverans av ru......er delbetalas till Nina.
Tack Nina för du fixar detta till mej!

Har suttit lite på eftermiddagen och funderat lite över min kommande fest.
Det är mycket som ska göras och fixas.
Men jag tror och hoppas att det kommer bli en fest vi sent ska glömma!
Jag har aldrig haft en fest i hela mitt liv så en rejäl 50-årsfest ska jag definitivt ha!
Lika bra att ta i ordentligt, man vet aldrig om man överlever morgondagen......oj, det lät något det där.

Nej, nu är det dags för dagens tredje kaffe! Verkar funka bra men fortfarande värker magen.

Ha en trevlig kväll nu mina bästisar!

Jag åker till jobbet och håller ställningarna där!

2 kommentarer:

  1. Ja jag har sonderat terrängen i mitt land och jag tror att det du behöver härifrån ska inte bli några problem i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Klart det blir en sjudundrande fest! Du har ju anlitat 2 st expert festfixare! Kram

    SvaraRadera