30 mars 2010

Jahaja!

Hejsan svejsan!
Så har vi avklarat den kulinariska middagen. Idag gjorde jag min favoriträtt Parmesanöverbakad lax med pressad potatis.
Maken visade sitt missnöje med att se ut som han höll på att kräkas när han åt en minimal portion.
Han tyckte inte det var gott, kul med ärliga människor som verkligen inte drar sej för att säga vad dom tycker.
Detta trots att han ätit rätten förut och att jag inte har parmesan på hans lax.

Jaja, Erika och jag åt iaf med god aptit.
Ikväll ska jag jobba igen, hoppas att den här natten blir lite kortare och lite mindre att göra.
Jag jobbar med Jessica inatt så det blir kanon. Vi har lite att pyssla med så jag hoppas det finns lite tid över till detta.

Nu ska jag dricka en kopp thé sen vila framför favoritprogrammet Halv åtta hos mej.
Ha en trevlig kväll

Kram

1 kommentar:

  1. Roffe får väl grilla några korvar då du åkt till jobbet då, ha ha.

    SvaraRadera