25 mars 2010

Dagens Gustav





























Ikväll så blir det till eran stora lycka TVÅ Dagens Gustavbilder. Tog lite bilder på Prinsen när han satt/halvlåg i soffan och tvättade sej.
Kolla in tassen, den var inte lite skitig!
Var tvungen att visa den lilla söta, rosa tungan därav två bilder.

Annars så har kvällen fortgått i ett rasande tempo. Maken fixade till en liten middag för sej själv bestående av kycklingvingar eller var det kyckling drum sticks med pommes.
Jag åt ingenting mer än en riskaka och lite nyponsoppa.
Känner mej fortfarande illamående så fort magen får besök av något jag stoppat i mej.

Nu har det gått 4 dagar sen jag drack kaffe, världsrekord.
Men jag var väldigt sugen ikväll men avstod. Jag tror magen skulle få en chock ifall jag bäljade i mig en mugg kaffe.

Nu sitter jag och väntar på att Erika ska komma hem från arbetet. Då ska vi dricka the och ha kvalitetstid så här mitt i natten nästan.

I morgon ska jag till frissan och måla håret. Ska bli härligt att bli enfärgad igen.

Hoppas ni haft en bra torsdag och att ni fortfarande har klarat er från kräksjukan.

Godnattsen

2 kommentarer:

  1. jaha, då får vi se om du slagit till och gjort något helt annorlunda än vanligt när du kommer hem från frissan idag! Spännande! Du kan väl hitt på nåt, vettja! Kram Sidenskan

    SvaraRadera
  2. Arrangerar du Gustav. Hur tusan kan han sitta i så många roliga ställningar, och du passar på att få dom på bild också. Helt otroligt. Tassen var skitig, men det fixade han nog?

    SvaraRadera