16 mars 2010

Godmorgon folks!

Hej hopp i galopp!
Vaknade utvilad och pigg (det sista var ironi) Hade varken hört Erika eller Rolf i morse. Tänk vad öronproppar storlek XL är bra!
Ville egentligen inte vakna eftersom jag hade en minst sagt rolig och framförallt konstig dröm.
Jag drömde att jag, Gustav och osäkert om resten av familjen var med vi var iaf i Thailand på semester. Vi var där med en rad andra som vi kände bl.a familjen Levin-Sonefors, kändisen Andreas Johnson och sedan designparet Simon & Thomas och en utan deras hundar.
Redan här undrar man hur det står till i skallen på undertecknad. Ja i alla fall så lekte Gustav med den lilla hunden och Andreas lekte på luftmadrass med Cissi S i den gigantiska poolen.

Betyder det här någonting då? Drömmar brukar betyda något, hoppas kanske det betyder att jag får åka på en resa till ett varmt land.

Nu ska jag förresten ut och åka. Jag ska ta stora kanoten och åka till Bromma flyplats för att hämta min bror och sällskap.

Vi hörs senare, ha en bra och solig dag!

Kram

2 kommentarer:

  1. Låter som en rolig dröm och en ngt udda kombiantion av männsikor. Förstår att du skulle velat drömma vidare.

    SvaraRadera
  2. Det betyder att du ÄR helt galen! Att du förmodligen behöver sova dig genom ditt nästa liv!

    SvaraRadera