16 mars 2010

Dagens Gustav





























Ikväll kan jag inte låta bli att visa er två Gustavbilder!
Han verkar ibland vara lite uttråkad trots ständig uppmärksamhet från familjen.
Idag hittade han ett nytt slapparställe. Han hoppade upp på den stora, gamla skänken som just nu är belamrad med Emilies födelsedagsblommor, champagneflaskor, en lampa och ett stort fruktfat.
Där....där bland all bråte la sej kissen för en stunds skön vila.

Erika och jag kunde inte annat än skratta åt honom. Han är så rolig våran kissekurre.

I övrigt har det inte hänt så mycket. Lille Rolf var en trött Rolf ikväll. Redan klockan 20.00 vek han in hovarna och flaggade för nattsömn.
Erika och jag har tittat lite på televisionsapparaten, druckit thé och bullat upp våra fina datorer likt ett kontorslandskap.

Jag tänkte väl också försöka komma i säng tidigt, få se om jag lyckas.

I morgon kan jag upplysa er om att det är onsdag och det betyder jobbarnatt för mej.

Kanske bäst att stänga ner det här roliga då och dra sej mot sängen......

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar