21 mars 2010

Snö.....

Godmorgon, godmiddag godkväll! Välj själva lämplig hälsningsfras.
Undrar om ni har saknat mej? Har varit en dålig monsterbloggare idag. Men detta ska rådas bot på snarast, eller just precis nu!

Natten på Pomona var trevlig. Lugnt och fridfullt! Och det bästa av allt fast avföring hos dom flesta!!!
Alltså ingen vinterkräksjuka mera. Men den hinner kanske göra comeback.
Men guuuud, vad jag skrev.....fast avföring!!! Nu kanske ni tycker jag är halväcklig om inte heläcklig. Men som ni vet går jag in för mitt jobb till 128 % och fast avföring för mej är intressant!
Vilket skitsnack det blev nu, förlåt ni som är kräkmagade!

Gick raka vägen till sängen även i morse, lika bra det annars vet man aldrig hur det slutar.
Jag brukar ha svårt att slita mej från min lilla söta Mac.

Idag har det snöat igen, grattis! Det var precis vad Chris skrev i en kommentar igår.
Konstigt väder, igår vår och idag snö. Kallas visst typiskt marsväder.
Jag är mer för typiskt juliväder, sol ett par dagar och regn resten. Men det är iaf varmt då!

Idag är det sista dagen för säsongen för innebandyn. Jag ska strax åka och betala domarna i kvällens sista matcher.
Det är F-97 och våra äldre spelare i Veteranerna som spelar. Fick ett sms från Jonas i veteranerna, han undrade om jag skulle se sista matchen. Jag svarade snabbt att jag tror det är utsålt och att det inte finns några biljetter kvar till mej. Men då fick jag ett ännu snabbare svar att jag kunde sitta på bänken och agera coach!
Haha, tror inte det är någon sanning i det där.
Det brukar var 2-5 personer som tittar på veteranerna så jag får nog plats!

Rolf har eldat som en galning idag! När jag klev upp var det 25 grader inne! Höll på att dö av värmeslag. Men det är ingen idé att gnälla han har ingen som helst förståelse för det.
Det är varmt och skönt, kontrar han.
Lagom är bäst,tycker jag!
Ett I-landsproblem som heter duga.

Nu dags för dagens första kaffe, den mot sportis.

Ciaooooo!

1 kommentar:

  1. Godmorgon passar bra för mig. 25 grader är väl kanske lite i varmaste laget va?? Då får man ju nästan huvudvärk.

    SvaraRadera