8 mars 2010

Urk!

Då kommer så det sista livstecknet från er favoritbloggare för idag.
Har precis fått höra att den härliga sjukdomen vinterkräksjukan har brytit ut på en avdelning på Pomona.
Personal och boende är isolerad och jag hoppas VERKLIGEN att jag slipper vistas på den avdelningen dom här två nätterna.
Skulle ju passa lite mindre bra med att kliva på den sjukdomen så här i melodifestivaltider.
Jag ska till Globen på lördag!
Tycker det kör lite i maggen redan nu bara jag tänker på skiten!

Annars så har det väl inte hänt så mycket sen sist. Lasagnen var god och kaffet är urdrucket. Erika har åkt på sin poweryoga och maken har svidat om till morgonrock....redan!

Nu ska jag leta rätt på ett smaskigt smörgåstårterecept, har ni några bra på lager?

Hej och godnatt!

3 kommentarer:

  1. Åhh hoppas du slipper. Vi åkte på Norusvisruset. Och de rekommenderar jag inte. Oturligt nog var det bara barnen som blev smittade. En annan hade gärna skitit bort några kilon

    SvaraRadera
  2. Visst är det konstigt att så fort ngn nämner ordet magsjuka så mår man illa och om ngn nämner ordet hårlöss så börjar det klia i huvudet?? Hoppas du klarar dig från den isolerade avd?

    SvaraRadera
  3. nei nei og atter nei, jag skal jobbe på fredag innan vi åker til fjellet!!!, og er det nåt jag inte vill ha med så e det spysjuken. Du får rapportere vidare om hur illa det är senare i veckan...bluäää, mår illa redan.
    Håppas verkligen inte du blir smittad nu, kom ihåg å slänga i er massa vitpepparkorn :-)

    SvaraRadera