27 mars 2010

Regnlördag

Hejsan på er!
Idag vaknade jag tidigt redan klockan 8.00 var jag på benen. Fortfarande så känner jag mej inte helt kurant.
Idag bjöd Erika på sen frukost, det blev våffla. Så jag åt en och drack lite mjölk sen fick jag tväront i magen.
Maken har röjt lite på tomten, vart iväg med sopor och försökt skottat undan lite snö så vi får plats med all ved vi har ligger på garageuppfarten.
Eller ved? Det är än så länge ett träd i stora bitar som senare ska sågas upp i ved och läggas på tork.

Vad Gustav har gjort såg ni i förra inlägget. Han hade lördagstvätt för att sedan sova en lång stund.
Sofia undrade i en kommentar om jag arrangerade bilderna på Gustav. Haha, nej det gör jag inte. Han har alltid legat på sitt speciella sätt här och där. Han typ sitter nästan alltid på "ryggen" nästan på samma sätt som vi människor gör.

Ja, han är speciell våran Gustav, på alla sätt och vis!

Idag händer det inte så mycket här i Pettssonska Palatset. Blir att hålla sej inne och kurera magen.

Hoppas ni får en bra lördag!

Heddå!

3 kommentarer:

  1. Ja han ser allt lite rolig ut på bilderna du tar av honom måste jag säga.

    SvaraRadera
  2. varför äter vi aldrig våffla till frukost när jag är hemma för? vi vågar oxå

    SvaraRadera
  3. Fick du kommentaren. Det trasslade och allt försvann. Men datorer lever ju sitt eget liv, den kom väl iväg i alla fall.

    SvaraRadera