21 mars 2010

Godnatt

Jaohan Falkfilmen var bra tycker jag. Rolf gick och lade sej som jag anade. Men han höll ut ända till Nyhetsavbrottet vid 22.00.
Har pratat med Emilie i telefonen också. Hon skickade ett sms där det stod "Tycker inte du om mej längre?".
Jag kastade mej på telefonen bara för att höra hennes gapskratt i andra änden.
Hon hade sagt till sin vän Emeli att det skulle ta högst 5 sekunder för mej att ringa efter jag fått messet.
Tänk vad rätt hon hade!
Men jag brukar ringa varje dag, men idag blev det inte så. Det var därför hon skickade messet.

Nu ska jag strax gå och lägga mej. I morgon är det näst sista gången på min kurs i Livsfrågor. Efter det vankas tre nätters jobb.

Godnatt med er allihop!

1 kommentar:

  1. Värst vad du jobbar nu då. Är du inne i ett flow eller????

    SvaraRadera