29 mars 2010

Härliga måndag

Äntligen måndag och äntligen jobb!
Ovanstående mening var det en gnutta ironi i, förstod ni det?
Jag har sovit som en stock i natt med, vaknade klockan 9.00. Tänk att jag varken hört Rolf eller Erika i morse.
Måste bero på dom nya öronpropparna i bautastorlek inköpta på Karlsssons.
Sitter som berg i öronen och det tar en stund innan man spettat loss dom när man gått upp.
Rekommenderas varmt!

Idag står det absolut ingenting på min "Att-göra-lista". Skönt med ytterligare en dag att sparka sej trött i soffan, klia kissen, powernappa m.m.
Behöver kanske iväg och handla lite smått men det gör jag senare.

Ikväll ska jag arbeta igen. Det var över en vecka sedan och det känns kul. Bara jag inte drabbas igen av kräksjukan, misstänker att den inte är över än på jobbet.

Tänkte prova mej på kaffet i dag. Har inte druckit kaffe sedan förra söndagen. Något allvarligt fel måste jag lida av!

Japp, det var väl allt så långt. Jag har inte mycket att förtälja idag, mest svammel som vanligt!

Heddå

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt när man äntligen hittar öronproppar som passar?? Låter som du är frisk nu då du kan dricka kaffe och inte ens fick ont i magen.

    SvaraRadera