24 mars 2010

På rätt väg

Goder afton!
Jag har ätit!!!!
Roffsingen gjorde ugnstekt, fylld farlig korv, asså falukorv och hemgjort potatismos till middag.
Jag älskar potatismos och blev dösugen. Åt en liten portion som la sej som en liten boll i min väldigt tomma magsäck.
Bollen fick sällskap av nyponsoppa och en riskaka också.
Nu ikväll har jag druckit the och ätit två ostmackor.......whohoooooooooo, I´m back!
Men lite illamående känner jag av nu i skrivande stund.

Annars har jag inte gjort något upphetsande under eftermiddagen och kvällen.
Lekt med Gustav och tittat på TV. tittade bl.a på Drömmen om Italien på 4:an.
Jag har ändrat i min rangordning över favoritresmål nu, jag vill verkligen tillbaka till Toscana.
Det är så himla fint där, mysigt och god mat.
Dit ska jag åka i sommar....kanske.

Nu ska jag snart sova. Imorgon kanske jag skjutsar Erika till Willys i Rotebro om jag känner mej pigg. Hon börjar 13.00.
Är lite nyfiken på affären, som Erika tycker är mycket fräsch och fin.

Godnatt mina vänner och kom ihåg: Bra handhygien är a och o!

2 kommentarer:

  1. Vad bra att det verkar gå åt rätt håll då. Hoppas du är helt kry i morgon.

    SvaraRadera
  2. Va skönt att du verkar må bättre nu kämpa på inget biter på Ewa eller hur
    Jobbar du i helgen ? kramar sussie

    SvaraRadera