15 mars 2010

Bloggdiarré

Ursäkta mej men jag drabbades plötsligt av lite bloggdiarré så här på sena kvällskvisten.
Detta blir mitt.....var beredda nu....8:e inlägg för dagen!
Sug på den ni!

Är glad och stolt över att min besöksräknare har gått över till femsiffrigt! 10000 unika läsare sedan starten för denna succéblogg!

Att jag också lyckats skriva 1000 mer eller mindre intressanta inlägg är för mej en gåta. Jag svamlar på och det mesta handlar om ingenting. Jo, förresten mest Gustav, vad vi äter, hur jag har sovit och så lite gnäll på maken!
Men fortfarande tycker jag att det är omåttligt kul det här men börjar redan oroa mej för att jag snart har använt 25 % av utrymmet för bilder m.m.
Vad gör man sen då???

Undrar om man kan köpa mer utrymme/minne på t.ex Big W?
Eller måste jag lägga ner bloggen inom kort??

Idag har Erika och jag skjutsat Emilie till Bromma Airport. Kändes lite sorgligt men jag grät inte den här gången heller.
Nu får vi hoppas att hon kommer hem snart igen, hon kommer iaf till 8 maj då det är Lady Gaga konsert.

Imorgon ska jag tillbaka till Bromma Airport. Jag ska hämta min storebror Owe och hans vän/flickvän/ex.flickvän/resesällskap (lite oklart på vad hon är faktiskt) Irén som har varit i Usa på semester.

Sista messet jag fick var roligt, det stod så här: "Ta stora kanoten, mycket bagage"

Så det blir att ta kombin då om dom nu har så mycket väskor. Dom landar 11.20 och har tydligen åkt via Bryssel.

Haha, vi tittade på Svenska Hollywoodfruar ikväll. Och som ni vet gillar jag Maria Montazami.
Idag fick vi bl.a lära oss att "fluffa rosetter".
Hon julpyntade hela sitt hem och det säger inte lite det!

Herregud!

Men granen tog hon hjälp av någon proffstylist och den blev så fin. Man kunde inte ens se att det var en gran, inte något grönt syntes igen allt oynt och fluffade rosetter.

Nu ska jag snart gå och lägga mej fast jag faktiskt inte är ett dugg trött.

Sov gott mina 10002 vänner!

1 kommentar:

  1. Oj Oj Hollywoodfruar. Har jag missa ikväll. Ska genast kolla på det.

    SvaraRadera