5 december 2011


Äntligen måndag! 
Sovit ganska bra i natt men vaknade på tok för tidigt. Redan klockan 5.30 var jag vaken och dessvärre klarvaken.
Gick upp vid 7.00 för att sen några timmar senare lägga mej och sova igen.
Innan jag la mej igen så ringde jag till Ragn-Sells för att fråga var deras problem var! Dom har fortfarande inte tömt våran gröna tunna som alltid sker på fredagar. Så icke i fredags alltså.
Ni kan ju bara gissa hur proppad den är, var smockfull redan efter förra helgens festligheter.
Han jag pratade med skyllde på att dom varit på kurs?! Få se om den töms idag....

Idag händer inte så mycket. Ska bara till Willys och veckohandla. Kylskåpet är tomt och behöver fyllas på, som alltid efter en helg.
Jobbar hästpass den här veckan, den enda lediga natten är torsdag. Men det kommer gå galant, jag är rutinerad och att sova på dagen är jag bäst på.
På onsdag eftermiddag ska Ingrid och jag ta oss en tur till något innecentrum och handla julklappar.
Det är en jättetrevlig tradition vi försöker hålla hårt på.
Såklart finns det tid för kaffe, middag med fnitter också.

Nej nu måste jag skriva matsedel och nota.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar