30 december 2011


Sen kväll och skönt att inte behöva göra något vettigt. Fast just nu tokspelar jag WF, det är jättekul men det går sisådär. Ska iaf försöka vinna över Herr Nilsson, men han verkar svårslagen!

Skjutsade sötnosarna till Bromma vid 20.00. Kram och hej sen åkte jag hem, var det tänkt. Körde vilse eller kanske inte vilse direkt utan jag körde fel.
Lite halvrörigt där vid Rissne så helt plötsligt var jag tillbaka på ruta 1.  Det stora bankhuset svischade förbi men denna gången på vänster sida i färdriktningen.
Vet inte hur jag lyckades men jag fick tänka till och ta vägen runt Spånga istället.
Stannade till vid Shell i Jakobsberg, köpte varsin kaffe med mig hem.
Körde lika a idiot för det inte skulle kallna.

Mellan Bro och Kungsängen hamnade jag bakom ett riktigt stjärnskott till bilförare.  En ambulans kom i mötande körfält i full fart med blåljus och hela kittet. Och vad gör den här föraren då? Jo, han/hon tvärnitar, bromsar och kör åt sidan!
Men lilla vän, vi MÖTTE en ambulans! Tror inte den är så bred att den behöver båda väghalvorna. Idiot!
Jag höll på att drälla ner halva bilen med min lagom ljumna latte!
Väl hemma stod lilla maken och väntade på kaffet, likt en bebis som väntar på sin nappflaska.

Hittade lite söta bilder på Ballisen/Babbilurisen/Albin, kärt barn har många namn. Sötaste taxen i alla fall. Ser ni hur han ler? Han ler den lilla raringen, undrar om han har träffat Emilie än.  
Då blir det kramar, pussar och pink på golvet. Ett kärt återseende!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar