29 december 2011


Landat i soffan efter frissbestyr, powernap, middag och skräckslagen katt!
Några jäkla idioter skjuter raketer redan nu här hos oss. Gustav var ute och jag trodde först att han inte skulle komma in något mer.
Men in kom han, hjärtat bultade i 180 och ögon livrädda. Himla skit också, nu börjas det!
Blir jobbiga dagar och nätter för alla stackars djur!
Skulle jag få vara president för en dag skulle jag bestämma följande:
  • Totalförbjud för fyrverkerier och smällare
  • Fängelsestraff om man inte använder blinkers
  • Nackskott om man vistas ute utan reflex när det är mörkt = förenat med livsfara!
  • Blixtsnabb arkebusering om man är det minsta elak mot djur
Ja, det är väl lite så jag tänker!  Djuren i först hand, det är min melodi. Nu ska jag chilla med två av mina favoriter. Sen blir det jobb med en annan favorit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar