2 december 2011

Vaken nu!


Äntligen fredag!
Härligt med en ledig helg som jag ska ägna åt vila, slappa, äta och dricka.
På lördag ska jag åka på dansuppvisning i Ekhammarskolan. Världens sötaste Manick ska uppträda och det vill jag inte missa.
Denna lilla Manick är naturligtvis Manya 5 år, Jessicas fina dotter. Jag ser framemot att få se denna lilla skönhet skutta runt on stage. Hon är störtskön!

I natt introducerade jag då en ny nattvikarie på jobbet. En van tjej som jobbat natt tidigare. Hon var kanon, fattade allt och var väldigt trevlig. Vi hade en ganska lugn natt och det är typiskt när man har någon bredvid sej. Hade varit bättre med lite hallaballo som det brukar, så hade hon fått sett dom boende in action så att säga.
Men i natt valde då mina rara gamlingar att sova, alla samtidigt också vilket inte är ett vanligt fenomen.

Ska handla strax, blir ingen fredagshandling med mamma idag. Jag har jobbat och sovit och hon brukar vilja åka tidigare än nu. Får ta det i morgon istället.

Ikväll är blir det soffan, glögg och Idol tillsammans med två av mina favoritkillar.


1 kommentar:

  1. Håller med helt. Härligt med helg och den ska ägnas åt slöande och slappande./Åsa

    SvaraRadera