26 december 2011

Bio med popcorn!


Efter 7 timmars snarkfri sömn, kaffe och lite lätt matintag är man på banan igen.
Strömmen har hittat tillbaka och Gustav är glad. Rolf är också hyfsad glad.
Snart blir vi ännu gladare, vi ska inom kort hämta upp våra sötnosar på Poppelvägen och sen i väg på bio.
Ända till den stora metropolen Jakobsberg!
Är sugen på biografpopcorn så jag tror baske mej jag kommer slå till på den största lådan!
Ska bli kul att se Stig-Helmer och jag bryr mej inte ett dugg om vad alla andra har sagt tidigare att den skulle vara skitdålig.
I min ålder är man glad att få komma ut och lufta sej i bland och umgås med bästa vännerna, så mej gör det inget om den skulle vara dålig.
Känner nu att jag lät lite som min mamma som jag uttryckte mej i sista meningen.

Recension av både popcorn, film och helhetsupplevelse kommer senare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar