10 december 2011


Varit lite dött från mej idag.  Det brukar det alltid vara mina jobbhelger. Har liksom inget att komma med av intresse för er stackare. Jag tjatar mest om samma saker...
Men det var annat ljud i källan i går! Jädrar vad läsare jag hade. Kan bero på två saker har Einstein räknat ut. Endera mitt inlägg om att jag ska byta jobb eller mitt inlägg om vår bröllopsdag.
Dom fotona var inte att leka med!
Två snygga 29-åriga hunkar i finaste gå-borts-kläderna.......fast vi hade samma kläder när vi gick hem.

Jag har fått massor kommentarer och lyckönskningar till mitt nya arbete. Tack snälla ni!
Kommer som sagt bli svårt att lämna Pomona med jag hoppas jag kommer att kunna göra några gästspel där någongång.

Sovit like a stock i dag, har varken hört eller sett något. Vaknade lagom till trefikat med en lätt huvudvärk beroende på kaffebrist.
Så efter två koppar kaffe och 18 pepparkakor så var jag på banan igen.

Idag är det bara två till middag runt det stora köksbordet. Rolf står i köket just nu och brassar.
Jag sitter där jag sitter bäst, i schäslongen framför brasan och tokbloggar.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar